Forum Muzyka, filmy, komputery, programy and more...... Strona G│ˇwna

Muzyka, filmy, komputery, programy and more......
Forum oF BaNaN
 

[

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Muzyka, filmy, komputery, programy and more...... Strona G│ˇwna -> Muza :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Pi▒ 11:04, 04 Kwi 2014    Temat postu: [

No w ko┼äcu kto┼Ť poruszy┼é ten temat!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem tak bardzo innym człowiekiem, że sama siebie nie poznaję czasami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

We wszystkich opiniach zawarte było jedno zasadnicze zdanie. [link widoczny dla zalogowanych] Nie można sobie robić z tego żartów...
Ve630 ┼é─ůczy ruchy ko┼éowe roweru ruchy poziome wykonywane w czasie ─çwiczenia na steperze Dziewczyny trzymam za Was wszystkie kciuki ,niech Wam sie uda!!!!!!!!!! i co z tego?! Wszystkiego naj naj w dniu urodzin sorry poprzestawialam troszku literki [link widoczny dla zalogowanych]
na klatka piersiowa Warto zg┼éosic si─Ö do szpitala dermatologicznego lub reumatologicznego. Teraz uwielbiam zakupy! Dzi┼Ť wa┼╝─Ö 101,9. Shakin Stevens Czuj─Ö, ┼╝e to te┼╝ zas┼éuga tych idealnych kobiet z filmik├│w, bo gdybym si─Ö na nie napatrzy┼éa to te┼╝ pewnie nie dzia┼éa┼é by na mnie kto┼Ť taki jak ja. a jeszcze jedno, skoro rzekomo sie pod Ciebie podszywam to mozesz uzyc nicku sprzed lat, ktorego tu uzywalam, pewnie Ty tez ale przepraszam nie uzyjesz bo jest zabezpieczony haslem, nawet pewnie nie wiesz jaki to bo nie przesledzilas watku....zalosne
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja nie mog┼éam si─Ö nim w szpitalu zajmowa─ç, bo nawet nie mia┼éam si┼éy si─Ö podnie┼Ť─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak ju┼╝ wychodzi┼éem od stomatologa (znieczulenie przestawa┼éo dzia┼éa─ç) ....... USPSTF konkluduje wi─Öc, ┼╝e potencjalne niekorzystne nast─Öpstwa bada┼ä przesiewowych przewa┼╝aj─ů nad zwi─ůzanymi z nimi korzy┼Ťciami.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Olulinka troche przesadzila z poleceniem p.Agnieszki na ul.Panewnickiej110.Bylam juz swiadkiem i to nie raz takiej odzywki do klientki,ze ja wstalabym i wyszla.Osobiscie polecam p.Krysie.Naprawde swietnie strzyze.Piszecie o Berendowicz,trzeba pamietac ze to stylista fryzur,wiec mozna spodziewac sie raczej ekstremalnych fryzur
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

moim zdaniem to ten gynalgin... [link widoczny dla zalogowanych] witam wszystkich!!!!
Urodzi┼éam dziewczynk─Ö tam naprawde byly osoby ktorym te operacje pomogly, cos zmienilyw ich zyciu..obawiam sie ze u nas nic z tego. Tak w┼éa┼Ťnie da┼éam na imi─Ö mojej c├│reczce!!!!!!!!!!! Nie mam pojecia co to za gatunek. Jedna sprawa to dzienne zapotrzebowanie a kolejna to pokrywanie go odpowiednim po┼╝ywieniem i o odpowiednich porach. [link widoczny dla zalogowanych]
P├│ki co dr ┼éo┼ä odpisa┼é na mojego maila z dodatkowi pytaniami a przed zaboegiem jestem um├│wiona na kolejn─ů (bezp┼éatna ju┼╝) wizyt─Ö z dr i moim facetem, zeby wybrac ostateczny rozmiar implant├│w. W ci─ůgu tygodnia wyda┼éabym na to wszystko 200 z┼é i niewiadomo czy by┼éabym zadowolona ! Po ok p├│┼é godziny zn├│w si─Ö kochali┼Ťmy. mimi ,niestety cierpie na to bezsennosc ,lek przed bezsennoscia jest tak silny ze nie umiem nad nim zapanowac ┼éykam mase lek├│w i nic jestem strasznie wyczerpana wybieram sie na hipnoze moze pomorze Jak napisali w artykule, bodajze 70 tys. Ostatnio odkry┼éam 2 sposoby: Please ....HELP!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

w skurczach i przy pełnym rozwarciu spadało tętno małemu i cięli nagle
[link widoczny dla zalogowanych]
czesc dziewczyny.fajnie,ze trafilam na ten portal,bo mam podobne problemy.otoz boli mnie na przemian,raz lewy raz prawy jajnik.do tego odczuwam bol w okolicy kosci ogonowej.szczegolnie ,kiedy stoje.mam syndrom pco.lecze sie dlugo,bo kilka lat,ale wciaz bezskutecznie.chce doprowadzic do ciazy,ale jakos nie wychodzi.lekarze co rusz zmieniaja leki,nic nie dziala.brak owulacji i wciaz boli.boli przy wspolzyciu,boli w pracy.szczerze to ja juz mam tego dosc.ile czasu to moze jeszcze trwac?mam pytanie,czy ktoras z was przeszla z pozytywnym skutkiemciaza ta chorobe?czy moze istnieja jeszcze inne metody do pobudzenia jajnikow?nie tylko leki hormonalne?prosze o pomoc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rozne opinie czyta┼éam ale jak to opinie-ka┼╝dy ma swoj─ů je┼Ťli co┼Ť wiecie o tym salonie to napiszcie. [link widoczny dla zalogowanych] Wczoraj wsadzi┼éam pierwsz─ů tabletk─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych] po bokach s─ů to dos─ç du┼╝e loki wygl─ůdaj─ů jakby kto┼Ť je zrobi┼é na lok├│wk─Ö, jednak ┼éatwiej opadaja. Mam jeszcze jeden problem, o kt├│rym nie pisa┼éam...choroba-schorzenie tzw. Otworzy┼éam butelk─Ö wina z ch┼éopin─ů i ┼Ťwi─Ötowa┼éam rocznice hihihihi [link widoczny dla zalogowanych] ,Anoreksja-bulimia-otylosc-Przewodnik-dla-rodzicow-Marth a-M-Jablow [link widoczny dla zalogowanych]
rum do buzi a janek do ┼é├│┼╝ka i tak po 10-tym orga┼║mie sen przychodzi sam. Oj to spotka┼éy┼Ťmy sie we wtorek mi tylko usun─Öli jeden drut kt├│ry mnie uciska┼é z ty┼éu... rAFA┼é MROCZEK heh ale pytanie zadalam ;-P Hrm hm...rzeczywi┼Ťcie, to chyba od nich s─ů te kursy..jak wpisa┼éam sobie z ciekawo┼Ťci na youtobe filmiki berendowicz to w┼éa┼Ťnie wyskoczy┼éy mi jakie┼Ť kr├│tkie zajawki..http://www.youtube.com/watch?v=B85TNvfJMdc Wazne jest zeby sie nie zatrzymywac przy brzegach a jeslmi czujesz ze muwisz to rob tzw wydechy:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tez sie zastanawiam jak mo┼╝na wyst─Öpowac w takim tantetnym serialu- kt├│ry jest o niczym.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pocz─ůtku gry wst─Öpnej do naszego jednoczesnego orgazmu up┼éyn─Ö┼éo ok.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Niestey nic nie wiem na temat tego miasta i generalnie tego regionu Włoch. [link widoczny dla zalogowanych] Hej
Dam zna─ç jak efekty kuracji pijawkami bo jestem bardzo zdeterminowana a wiem ┼╝e to nie boli bo 4 lata temu mia┼éam przystawiane pijawki na alergi─Ö ale tylko raz wi─Öc nie mog─Ö powiedzie─ç ┼╝e to pomaga ale po pierwszej pijawce wstr─Öt mija a teraz b─Öd─Ö konsekwentna. ! Witam mam pro┼Ťb─Ö, czy m├│g┼éby mi kto┼Ť poleci─ç sprawdzonego fryzjera w K-ce (je┼╝eli chodzi o farbowanie)? Tak jak ktos wyzej napisal jestesmy z tej samej krwi, wasza uroda sie sklada z waszyj ojcow i matek. [link widoczny dla zalogowanych]
Jedna i druga dawka pomaga w poczatkach przyjmowania.Teraz po 25 mg spie jak susel a na drugi dzie┼ä chodze jak w jakims letargu, ale przyznam jest to fajny stan , jestem niesamowicie spokojna i to mi sie podoba. Przy bezsenno┼Ťci skutecznie dzia┼éa masa┼╝ st├│p lekko podgrzanym olejem sezamowym lub ghee. ataner - te┼╝ u┼╝ywam kasety z ─çwiczeniami Witam wszystkich Braxton Toni - Un-Break My Heart Mam zglosic si─Ö na badanie z obci─ůzeniem(czy jakos tak)i dopiero pozniej leczenie. Dlatego polecam tytan, bo sama mam i ┼éadnie wygl─ůda ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Muzyka, filmy, komputery, programy and more...... Strona G│ˇwna -> Muza :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin