Forum Muzyka, filmy, komputery, programy and more...... Strona G│ˇwna

Muzyka, filmy, komputery, programy and more......
Forum oF BaNaN
 

http://www.kapif.pl/srednia.php?photoId=29909 5

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Muzyka, filmy, komputery, programy and more...... Strona G│ˇwna -> Muza :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 687
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 7:11, 09 Kwi 2014    Temat postu: http://www.kapif.pl/srednia.php?photoId=29909 5

mam z tamtad strasznie duzo rzeczy szkoda tylko ze maja dos duze romiary s to prawie m zwlaszcza w dzinsach mam nadzieje ze beda xs czekam na nowa kolekcje juz niedługo jakis 1 tydzien stronkawww.re-reserved.com/ dla tych co jeszcze nie szaleja za tym sklepem
[link widoczny dla zalogowanych]
pisa┼éa przedemn─ů pod nickiemdo Gabry┼Ťki napisa┼éa┼Ť tak, jak bym czyta┼éa o sobie. Zara i Promod.
wiem co to znaczy kiedy się ma nadzieję, że nie przyjdzie a ta małpa porostu się pojawia.....
spandau ballet-true
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poczulam sie dzisiaj o wiele lepiej!!!

Witam dziewczyny ja mam te┼╝ torbiela na lewym jajniku i lekarz mi przepisa┼é Gravistat 0.25 m├│j torbiel ma 4 cm chcia┼éam si─Ö zapyta─ç czy wszyscy musz─ů robi─ç to badanie CA 125 , bo mi lekarz nic o tym nie m├│wi┼é , mo┼╝e sama mu zaproponowa─ç ┼╝eby mi da┼é skierowanie na to badanie pozdrawiam pa [link widoczny dla zalogowanych] niestety nie uczynnych tylko ale i chamskich!!!
Szlak mnie trafia, bo jak jestem w domu to mam takie zawroty głowy, że porażka. Miała problem z uznaniemdyplomu. Nie znam tu praktycznie nikogo poza moimi pracodawcami. witam. nie musiałam długo tłumaczyć o co mi chodzi. [link widoczny dla zalogowanych]
chej dziewczyny, widze ze jest was sporo a ja mam problemy z znalezieniem laseczki. Torbiel by┼éa mala ale CA 125 mialam duzo ponad norme a mianowicie ok 300 u/ml. A mnie pozostaje pomarzy─ç, bo moja ┼╝ona nie lubi w og├│le robi─ç loda, Znam jedna babke (polke) co ma synow z arabem (z Jordanii), on ich uprowadzil do swojej rodziny, a ona kilka lat ich szukala po calej Jordanii i znalazla. Tylko ┼╝e to kawa┼éek od Bia┼éego i nie ka┼╝dy wie, gdzie to w┼éa┼Ťciwie jest. Dlatego zapraszam na forum wszelkie osoby odchudzaj─ůce si─Ö bez wzgl─Ödu na to jaka metode preferuja by─ç mo┼╝e pomozecie innym albo ktos doradzi wam W┼éosy po umyciu s─ů bardzo ┼éadne (najcz─Ö┼Ťciej myj─Ö je wieczorem) a rano to dos┼éownie we wszystkie strony i brzydko pokr─Öcone!
Do Ulli,..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Powiedzia┼é, ┼╝e robota tego poprzedniego kolesia jest spartolona, podobno z─ůb by┼é ┼║le zatruty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

lifting, nos, piersi
[link widoczny dla zalogowanych]
Oto co mo┼╝e ci─Ö spotka─ç gdy akurat nie jeste┼Ť znajomym ani krewnym kr├│lika.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napiszcie prosze bo mam pewne obawy, slyszalam ze ten laser akurat tak bardzo nie boli no i daje efekty, ale szukam opinii innych. [link widoczny dla zalogowanych] Ile hmmm to jest trudno powiedziec bo to sprawa indywidualna w zaleznosci ile masz tego do zrzucenie ale im wiecej tym szybciej sie pozbedziesz.
Je┼╝eli pracujesz du┼╝o nadgarstkami to mo┼╝e warto pomy┼Ťle─ç nad jak─ů┼Ť opask─ů, kt├│ra usztywni nadgarstek?... Pytam sie za co p┼éacimy im tak ogromne pieni─ůdze za kompletnie nie przeszkolonych fryzjer├│w w renomowanych niby firmach fryzjerskich. Osa si─Ö zwin─Ö┼éa i pad┼éa. cze┼Ť─ç dziewczyny Bo jest ona zale┼╝na nie tylko od danego przypadku ale te┼╝ sposoby danego fizjoterapeuty, mysle, ze nie da si─Ö w jednym zdaniu jej opisa─ç ani powiedzie─ç jak dugo b─Ödzie trwa┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
kosciol to ukroca bo wiekszosc zwiazkow jest niewaznych w oczach Boga uczylam sie z ksiazki wloski dla poczatkujacych ale to absolutnie nic nie dalo bo pojechalam a i tak nic nie rozumialam! prosze odpowiedzcie zastanawiam sie na kupnem Ja dzi┼Ť bylam na wizycie, niestety nadal wrocilam z aparatem do domu, kolejna wizyte mam za dwa tygodnie, poniewa┼╝ ma┼éo ju┼╝ brakuje do tego aby m├│c zdj─ů─ç. osoba b─Ödzie go przy sobie mie─ç /jako ten baga┼╝ podr─Öczny/ Nie wiem, czy ten link si─Ö wklei, ale kto┼Ť wcze┼Ťniej pyta┼é o instrukcje, tak wi─Öc polecam obejrze─ç to kr├│tkie video instrukta┼╝owe (ja zawsze u┼╝ywam w┼éa┼Ťnie tego strumienia [pulsacyjny biczyk], kt├│rego u┼╝ywa dziewczyna na tym filmie i jest zaje*****e!!! i zalmi takich ludzi .........
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tez myle o zapisaniu sie na jakis kurs (z nadzieja na \podlapanie\ jakiejs pracy), ale jakos ciezko mi sie za to \zabrac\.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i dzi─Ökuje za odp :*
[link widoczny dla zalogowanych]
cukierek tak mi sie napisalo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem bardzo zadowolona, pe┼éen profesjonalizm , gor─ůco polecam !
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja te┼╝ potrzebuj─Ö ksi─ů┼╝eczki... [link widoczny dla zalogowanych] podczas ograzmu wystepuja skurcze to one sa przyczyna bolu brzucha i silniejszego krwawienia.
o raaaaanyyyyyy.......... Aha i ten b├│l o kt├│rym pisa┼éa┼Ť.. Pozadrawiam i zapraszam ch─Ötnych. CZekam na wasze propozycje I lody - moja zguba. [link widoczny dla zalogowanych]
Ocywiscie na poczadku wydziela┼éa sie wydzielina ale to normalne. a to by┼éo tak: Od roku chodz─Ö do salonu na Krowodrzy, Pure Diamond. Pe┼éne garnki mi przestawia tesciowa albo m─ů┼╝ Dobre kursy z koloryzacji i strzy┼╝e┼ä. na maxa ja s┼éucha┼éem kilka dni p┼éaczu ┼╝e j─ů tam zawioz┼éem i mam przer─ůbane. Czesc dziewczyny.
Wcze┼Ťniej r├│wnie┼╝ duzo czyta┼éam o tym jak to wygl─ůda....jak wspominaj─ů j─ů osoby , kt├│re maj─ů ju┼╝ to za sob─ů.
Pani urzedniczka byla bardzo zdziwiona jak jej powiedzialam, ze jest inaczej
aaaa i Giertych
Z wczesniejszym partnerem sex trwal 15 min ale przed tym byla dluga gra wstepna....Nie wiem co mam o tym sadzic.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

wiecz├│r basen ..
[link widoczny dla zalogowanych]
Znam dziewczyn─Ö wy┼╝sz─ů znacznie ni┼╝ ja, a maj─ůc─ů w pasie 60 cm.
[link widoczny dla zalogowanych]
Juto si─Ö dowiemy po 14.....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam 23 lata a czuje sie jakby moje życie sie juz skończyło.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
wydaje mi się ze jakby to TVN wyreżyserował ten program to bylby lepszy.
Dla Panow, ktorzy za szybko dochodza, proponuje przyswojenie wiedzy odnosnie pozycji milosnych.

A JA GŁUPIA SZUKAŁM CHLAMYDI TORBIELI INFEKCJI PECHERZA A TO KRZYWY KREGOSŁUP [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
podczas operacji przecina sie ko┼Ť─ç, rozszerza na pare cm (zalezy od organizmu i potrzeby) i w to miejsce u mieszcza kostne wiorki (naturalne, pochodzenia zwierzecego). Nie mam dzieci i narazie sie nie staram , ale wg.zdania mojej lekarki jest na tyle na chwile tera┼║niejsz─ů w porz─ůdku ,ze nie powinno byc problem├│w, Wypiera si─Ö teraz ze to plotki itp.......jednak zdj─Öcia nie k┼éami─ů. I was politely asked to get off because the safety harness would not fit over me. Jedn─ů z nich jest biotyna, kt├│ra pomaga od┼╝ywi─ç zniszczone w┼éosy i nada─ç im blasku, dlatego bywa te┼╝ okre┼Ťlana mianem: [link widoczny dla zalogowanych]
wlewajnormalnei sobei na chwilke do pepka tej soli fizjologicznej i bdizesz mia┼é pewno┼Ťc ze wszytko jest ok nio i ruszaj kolczykiem powolutku w g├│re i w d├│┼é ale napewno nie wyjmuj... Przez jaki czas mia┼éyscie je przyjmowac??? Natomiast 1300 za glod ????? Milego wieczoru :* Uwierz mi mam bulimi─Ö ok 13 lat i nie jestem szczup┼é─ů osob─ů. I przede wszystkim czy ich pos┼éucha┼éy┼Ťcie i jakie to mia┼éo skutki? TAK! i...
- melduję że przeczytałam ale nie zrobiłam fotek jeszcze..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo prosz─Ö o pomoc, z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za ka┼╝d─ů odpowied┼║.
[link widoczny dla zalogowanych]
niech zgadne a ja lubie to chyba napisala kaisa skrzynka-nie lubie cie bo za dobrze cie znam !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Muzyka, filmy, komputery, programy and more...... Strona G│ˇwna -> Muza :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deox v1.2 // Theme created by Sopel & Download

Regulamin